ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
گروه درسی | تاریخ | زمان | مکان |
ریاضی | 13/2/93شنبه | 17-16 | دبیرستان نواب صفوی |
دینی وعربی | 13/2/93شنبه | 17-16 | دبیرستان نواب صفوی |
علوم تجربی | 13/2/93شنبه | 17-16 | دبیرستان نواب صفوی |
علوم اجتماعی | 13/2/93شنبه | 17-16 | دبیرستان نواب صفوی |
زبا ن انگلیسی | 16/2/93سه شنبه | 17-16 | دبیرستان نواب صفوی |
همکاران گرامی عنایت نموده یک نمونه سوال طبق بارم وزارتی همراه داشته باشند.
به نام خدا
نتایج حاصل از نقد وبررسی کتاب علوم تجربی هفتم توسط دبیران علوم تجربی در جلسه کار گاهی 13 اردیبهشت 93 به شرح زیر می باشد : ( از ذکر موارد تکراری که در ضمن سال توسط همکاران سراسر ایران بیان شده خود داری شده است )
1-میزان تدریس3 ساعت در هفته کافی نمی باشد ،لذا حاقل 4 ساعت مناسب است.کما اینکه تا این تاریخ همه همکاران موفق به اتمام کتاب نشده اند .
2- قسمت زیست شناسی خیلی کلی گویی شده ومعلم مجبور است اقدام به ارائه جزوه نماید ویا وقت بیشتری جهت روشن شدن مطالب صرف کند .
3- مطالب ( آیا میدانید ) خیلی زیاد مطرح شده ،این باعث به وجود آمدن دریچه جدید برای دانش آموز و پرسش دائمی آنها در کلاس می شود،بیشتر وقت کلاس برای تدریس این مطالب هدر می رود .لذا اگر کاهش پیدا کنند بهتر است .
4- بافت های بدن توضیح داده نشده اند .
5- گفت وگو کنید صفحه 135 مبهم است ومعلوم نیست چه هدفی دارد .(سئوال خیلی واگرا است ).
6 –خود را بیازمایید صفحه 105 شکل اول صفحه رنگ فلش آبی باشد بهتر است همانطور که فلش شکل دوم آبی است.
7- تعداد فعالیتها زیاد است لذا ضرورت دارد تعداد آنها را کاهش داد.
دبیران علوم تجربی ناحیه یک خرم آباد