گروههای آموزشی متوسطه نظری ومهارتی

گروههای آموزشی متوسطه نظری ومهارتی

این وبلاگ به معرفی فعالیت ها واخبار گروههای آموزشی متوسطه نظری (راهنمایی ومتوسطه) و مهارتی (مراکزفنی ) می پردازد.
گروههای آموزشی متوسطه نظری ومهارتی

گروههای آموزشی متوسطه نظری ومهارتی

این وبلاگ به معرفی فعالیت ها واخبار گروههای آموزشی متوسطه نظری (راهنمایی ومتوسطه) و مهارتی (مراکزفنی ) می پردازد.

کارگاه آموزشی طراحی سوال پایه هفتم

گروه درسیتاریخزمانمکان
ریاضی13/2/93شنبه17-16دبیرستان نواب صفوی
دینی وعربی13/2/93شنبه17-16دبیرستان نواب صفوی
علوم تجربی13/2/93شنبه17-16دبیرستان نواب صفوی
علوم اجتماعی13/2/93شنبه17-16دبیرستان نواب صفوی
زبا ن انگلیسی16/2/93سه شنبه17-16دبیرستان نواب صفوی


همکاران گرامی عنایت نموده یک نمونه سوال طبق بارم وزارتی همراه داشته باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپه وند دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 07:10

به نام خدا
نتایج حاصل از نقد وبررسی کتاب علوم تجربی هفتم توسط دبیران علوم تجربی در جلسه کار گاهی 13 اردیبهشت 93 به شرح زیر می باشد : ( از ذکر موارد تکراری که در ضمن سال توسط همکاران سراسر ایران بیان شده خود داری شده است )
1-میزان تدریس3 ساعت در هفته کافی نمی باشد ،لذا حاقل 4 ساعت مناسب است.کما اینکه تا این تاریخ همه همکاران موفق به اتمام کتاب نشده اند .
2- قسمت زیست شناسی خیلی کلی گویی شده ومعلم مجبور است اقدام به ارائه جزوه نماید ویا وقت بیشتری جهت روشن شدن مطالب صرف کند .
3- مطالب ( آیا میدانید ) خیلی زیاد مطرح شده ،این باعث به وجود آمدن دریچه جدید برای دانش آموز و پرسش دائمی آنها در کلاس می شود،بیشتر وقت کلاس برای تدریس این مطالب هدر می رود .لذا اگر کاهش پیدا کنند بهتر است .
4- بافت های بدن توضیح داده نشده اند .
5- گفت وگو کنید صفحه 135 مبهم است ومعلوم نیست چه هدفی دارد .(سئوال خیلی واگرا است ).
6 –خود را بیازمایید صفحه 105 شکل اول صفحه رنگ فلش آبی باشد بهتر است همانطور که فلش شکل دوم آبی است.
7- تعداد فعالیتها زیاد است لذا ضرورت دارد تعداد آنها را کاهش داد.

دبیران علوم تجربی ناحیه یک خرم آباد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.